Gluténmentes mikrós süti

Tipikusan az a sütemény, amit úgy nagyon megkíván az ember. Amikor nagyon ennénk valami édességet, de "jaj, nincs itthon semmi", "jaj, nincs kedvem szutykolódni vele", "jaj, mire elkészülne már nem is fogom kívánni". 
5 perc alatt kész! 2 az előkészület és 3 alatt megsül. Jó, mi? :)
Vegyünk egy 3 dl-es bögrét és töltsük meg a következőkkel:
  • 2 ek. rizsliszt
  • 2 ek. Schär mix it (tulajdonképpen bármi jó, de nem akartam csak rizsliszttel... legközelebb kipróbálom, hátha... :))
  • 2 ek. cukor
  • 0,5 ek. vaníliáscukor
  • 1 csapott kk. sütőpor
  • 4 ek. tej
  • 2 ek. olaj
  • 1 tojás
  • feldarabolt csokoládé
Jó alaposan keverjük ki, majd 3 percre tegyük mikróba. Tádáááááám, kész is!
Én megvártam, míg hűl egy kicsit, megkentem a tetejét Nutellával, tettem rá egy kis eperlekvárt és beleállítottam egy epret. 
Nagyon finom lett és mindössze 5 percet igényelt. :)


Csinos. :)
Jó étvágyat kívánok!


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

3 hozzászólás

  1. Hmmm, de jól néz ki!
    A mikro hanyas fokozatán készítetted?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lett,én kókuszreszeléket is tettem bele két ek, és három ek rizslisztet más lisztet nem használtam. Fotózni már nem tudtam mert pillanatok alatt elfogyott. :)

    VálaszTörlés