Isteni frissítő a meleg napokra

Nagyon élénk a fantáziám. Ez néha hátrány, például, amikor hallok egy félelmetes történetet, akkor éjszaka mindig lejátszódik a dolog a szobámban...vagyis a fantáziámban. Ha zörög valami a sötétben, akkor már tudom, hogy betörők vannak nálunk és arrébb húztak egy széket, hogy hozzáférjenek a szekrényhez. Na de nem ez a lényeg, van ennek pozitív oldala is. Délután Krisztával kifeküdtünk napozni. Ahogy becsuktam a szemem, egy homokos tengerparton voltam, szólt a zene és tőlem 3-4 méterre csapkodtak a tenger hullámai. Már csak egy jó kis jeges limonádé hiányzott. Nem hagyhattam veszni a képet, ezért gyorsan berohantam, csináltam magunknak egy-egy isteni limonádét és visszafeküdtem a tengerpartra...  Nagyon jó kis hűsítő, ne feledkezzetek meg ebben a melegben (véééégre!!) a folyadék pótlásról! 
Pláne, amikor ilyen gyönyörűen süt a nap, és tikkasztó meleg van. Ha unjuk a vizet, akkor dobjuk fel egy kicsit. Citrommal, kis cukorral/édesítővel. És máris egy tengerparton fekve érezhetjük magunkat, ahol Robbie, a koktélos fiú éppen most keverte ki nekünk ezt a fantasztikus italt. :)

Kellemes napozást kívánok Mindenkinek!
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás