ALDI - gluténmentes termékek

Ismét az Aldi-ban jártam és gondoltam feltérképezem a folyamatosan bővülő gluténmentes kínálatot.
Felvágottakat, virslit, májkrémet általában mindig itt veszünk, hiszen óriási a választék azon termékek között, amiken fel is van tüntetve a gluténmentes felirat.


Ott vannak az efef termékek hatalmas választékkal és a csoda feliratokkal. :)

Aztán az Aibler termékek szintén mentes feliratokkal ellátva.

Ponnath felvágott tál és különböző sonkák.


Már nem csupán van gluténmentes száraztészta, hanem van VÁLASZTÉK!

 Pudingot mindig itt szoktunk vásárolni, hiszen ezen is díszeleg a glutenfrei felirat.

Gluténmentes és diabetikus csokoládé is kapható, nagyon fincsi és összevetve a nem gm. árakkal, nem is olyan borsos.

Az édességeknél maradva, ezen az energiaszeleten is szerepel, hogy gluténmentes termék. Mi Anyával nem tudtuk megenni, szerintünk borzalmas az íze. Ezt ajánlani nem tudom, de akkor is van és gluténmentes! :D

Ott van a Gullón gluténmentes Maria keksze, ami már elég régóta hódít az ALDI-ban.

Szintén régebb óta kapható gluténmentes kenyér, Schär és Ceres változatban is.

Crunchy reggelizőpehely és ízesített csemegék - meg egy betévedt fehér csoki. :)

Végül a jégkrémet és fagylaltok. Van pálcikás és dobozos verzió is.


Én nagyon boldog vagyok a folyamatosan bővülő kínálat miatt, tartsák meg jó szokásukat, hogy amikor megyek, mindig tudjak felfedezni valami új gluténmentes finomságot! :)

Az Aldi hivatalos listája a gluténmentes termékekről itt megtalálható:
https://www.aldi.hu/hu/kinalatunkbol/termekvilag/glutenmentes-termekek/
(nem szerepel benne minden)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

4 hozzászólás

  1. Húúú, tök jó ez az Aldis fényképes gyűjtemény, csak az a baj, hogy most érzem igazán milyen poros kisvárosban élünk, mert a felvágottakon kívül a többiből csak a kenyereket láttam eddig az itteni Aldiban, na jó fagyit még nem kerestem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes körülnézni! Én is apránként bukkantam rá ezekre a termékekre. Mi is kisvárosban élünk, ha itt van, hátha ott is. :)

      Törlés
    2. Néhányszor már végig néztem a helyi üzlet kínálatát, de mivel nincs kimondottan GM részleg mint a Tesco-ban, így nehezebb és volt amire rá is kérdeztem, de azt mondták, náluk nincs. Ja amit szeretek még, hogy a Tolle gyártja a tejtermékek egy részét.

      Törlés
    3. Igen, valóban nehezebb megtalálni ezeket, hiszen nagyon szemfülesnek kell lenni, hogy felfigyeljünk a gluténmentes feliratra az egyes polcokon más termékek között. :)

      Törlés