Grillhús

Imáááádom a grillhúst. Nem tudom, hogy azért, mert nyár íze van, vagy csak mert olyan jó fűszeres. Fogalmam sincs, de a kedvenceim közé tartozik.
Mivel pont aznap derült ki, hogy elromlott a grillsütőnk, Apa tárcsán sütötte ki őket, így is isteniek lettek. Most is összefut a nyál a számban. Készült tarja és csirke is, körülbelül egy cm-res szeletekre vágjuk (csirkecombot kifilézzük), sóval, borssal, fokhagymával és egy kis Mester fűszerkeverékkel - lehet Vegetával -  fűszerezzük, majd egy napig hűtőben tartjuk, hadd szívják magukba ezeket az isteni aromákat.
A tárcsa közepén mi hagymát is sütöttünk, mert ínyencek vagyunk. Ha Ti is azok vagytok, akkor süssetek mellé Ti is hagymaszeleteket.
Jaaaaj, de éhes lettem... :)


Készült grillkolbász is (Sparban rengeteget találtok, amire konkrétan rá van írva, hogy gluténmentes.)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

3 hozzászólás

  1. Én kicsit kevésbé sütöm meg, ez nekem már szenes, vagy csak a kép csal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kép a csalóka. Mi sem szeretünk szenet enni. :D Este készült már a fotó, telefonnal, így elég sötét lett. Kontrasztot kellett rátennem utólag, hogy rendesen látsszon a tál, így ami világos volt, még világosabb lett, a sötét meg még sötétebb. A csirketortánk sem ilyen hóka, csak a fotós nem érti eléggé a dolgát. :D

      Törlés
    2. Köszi a választ, én is ere gondoltam :) "A kép a csalóka"

      Törlés