Gluténmentes pizzás csiga


A fantasztikus pizzareceptemet variáltam át csigává. Tulajdonképpen nem sokat kellett variálnom, csupán annyit, hogy vékonyabbra nyújtom és feltekerem. :D Ilyen puha pizzás csigát még nem ettem. Habkönnyű volt.
2 dl langyos vízben felfuttattam 15 g élesztőt. Kimértem 200 g Schär mix it lisztet, 50 g rizslisztet és 1 evőkanál burgonyapelyhet, 1 tk. sót, majd ráöntöttem az élesztős vizet. Robotgép dagasztófejével alaposan összedagasztottam, végül 2 ek. olívaolajat is beledolgoztam.

Fél órát hagytam kelni, addig kikevertem egy fél zacskónyi Mester pizzaszószt egy kis ketchuppal, és plusz oregánóval ízesítettem. Hajszálvékonyra szeltem egy kis párizsit és egy jó darab sajtot is lereszeltem a legkisebb lyukakon.
Miután megkelt a tészta, rizslisztes deszkán jó vékonyra nyújtottam, megkentem a szósszal, rátettem a párizsit és eloszlattam rajta a reszelt sajtot. Feltekertem, felszeltem, majd zsírpapírral bélelt tepsiben a tetejüket még kicsit megkentem olívaolajjal. 175 fokos sütőben kb. 25 percig sütöttem őket.


20 darab lett ebből az adagból. És csodaszerként működik: egy-egy darabért mikre nem képesek az emberek... :)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

4 hozzászólás