Gluténmentes lekváros-kakaós sütemény


 Ezt a süteményt még kb. 2 hete sütöttem, csak elfelejtettem feltenni a receptet. Valami gyorsan elkészíthető és nagyon finom sütike után kutattam az interneten, amikor is rábukkantam Ágnes szakácskönyvére és benne arra, amit keresek. Gluténmentes liszttel készítettem el, a cukrot igen csak lecsökkentettem, nagyon gyorsan elkészültem vele és mindenki nagyon elégedett volt. :)
Kimértem kb. 12,5 dkg Spar Free from lisztet és 12,5 dkg Barbara kenyér és kelt tésztákhoz való lisztet, majd elkevertem egy csomag sütőporral és 2,5 ek. holland kakaóporral.
1 tojás elkezdtem habosra verni kb. 10 dkg cukorral és 4 ek. házi baracklekvárral, egy kis idő után beletettem 8 dkg margarint, majd robotgéppel alaposan kevertem tovább. Kimértem 2 dl laktózmentes tejet, majd a tojásos "trutyiba" elkezdtem apránként beleadagolni a lisztes elegyet és a tejet. Közben folyamatosan lassan (!) kevertem. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, majd 175 fokos sütőben 20-25 percig sütöttem. 
Nagyon finom, omlós lett! Aki baracklekvár-fan, kettészelheti a már kihűlt tésztát és kenhet bele egy réteg lekvárt. Fincsi. :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás