Gluténmentes pizza

Minden beképzeltség nélkül állíthatom: ebben már profi vagyok. Akárkinek készítettem el a csoda-receptemmel, mindenkit lenyűgöztem vele. Ha eddig is olvastatok, akkor a receptet már ismeritek, mert feltettem. Viszont most még profibb olasz szakáccsá léphettem elő, ugyanis Anya a Jézuska meglepett egy igazi pizzasütő formával? tepsivel? Hát én annyira örültem neki, mint majom a farkának. Ezért szorgalmaztam a dolgot, hogy minél előbb kipróbálhassam az új tepsimet és egy igazi olaszos méretű finomsággal rukkolhassak elő. 
Ezúttal dupla adagot készítettem, a receptet ITT találjátok.
Anya, Apa, a Nagymamám és én ettünk belőle, mindenki imádta (nem mondom, hogy négyen jól is laktunk :D én jól laktam, a többiek kóstoltak♥). Pedig előbbi csapat tagjai közül csak én vagyok gluténérzékeny.
Egyébként még jobban szerettem volna menőzni azzal, hogy többféle feltéttel készítek el egy pizzát, ahogy az igazi menők csinálják. A felére harmadára kukorica helyett ananászt tettem volna, mert Apa kedvence a hawaii, de sajnos nem volt itthon, így a büszkeségem kicsit lejjebb ugrott, Apának pedig a hawaii pizza ugrott. De a sonkás-kukoricás is bejött neki. :)


Ja, és mindenkitől bocsánat a karácsonyfás háttér miatt, napok óta ez a díszlet. De egyszerűen annyira szép ez a fa és elönti a lelkem a bánat, ha arra gondolok, hogy nemsokára meg kell tőle válnom (sőt, ha a többséghez tartoznék, akkor már 6-án meg is kellett volna). A napom fénypontja, mikor csak leülök a nappaliba és csodálom. Így kezdek minden napot és így zárom. Mert nemsokára el kell tőle búcsúznom és csak egy év múlva fogja beragyogni ismét a napjainkat.

Lelki sebeim ápolása után: készítsétek el a pizzát, mert odalesztek érte!!!
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

4 hozzászólás

  1. Én hétvégén Schar mix it-tel csinálta pizzát, annyira isteni lett :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kipróbáltam, egyszerűen isteni lett! :) Köszi a receptet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örülök, hogy jól sikerült! :)

      Törlés