Gluténmentes somlói galuska

Múlt héten, még amikor főszakács pozícióban voltam, egyik nap ez volt a desszert. Megvallom őszintén, piskótatekercset szerettem volna csinálni, de közben húst töltöttem és stb. és bizony kicsit túlsült az a piskóta, így nem lehetett feltekerni, hiszen tört. 
De nem csüggedtem, percek múltán kitaláltam egy nagyon jó mentőötletet.
Gyorsan főztem egy híg vaníliapudingot (egy csomagot kb. fél liter tejjel), durvára vágtam két maréknyi diót és egy kis gluténmentes étcsokoládét felolvasztottam egy picike margarinnal. 
A piskótát felkockáztam, majd rétegezni kezdtem egy tálban: az aljára pici puding, piskóta, puding, csokoládé, dió, piskóta, puding, csokoládé, dió... és így haladtam szépen sorban. A piskótakockákat meg lehet locsolni egy kis rummal, esetleg kávéval, ki hogy szereti, én hagytam natúrban őket. 
Tálaláskor tejszínhabot nyomtam az adagok tetejére. :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás