Gluténmentes túrós tekercs

Őszintén szólva, ebbe a finomságba csak azért vágtam bele, mert volt egy olyan túróm, aminek aznap lejárt a szavatossága, így nem húzhattam tovább. Nem gondoltam volna, hogy egy új kedvencet teremtek meg vele, nemcsak nekem, hanem Anyának és Apának is... jó, mi?
110 g Nutri Free mix per pane, 110 g Schär mix B, 30 g cirokliszt, 30 g cukor, 4 g Dr Oetker szárított élesztő keverékébe beleöntöttem 1,25 dl tejet, 50 g olvasztott vajat és beleütöttem egy tojást. Robotgép dagasztófejével alaposan összedolgoztam, majd kb. 40 percet hagytam kelni.
A túrót kevés cukorral, tejföllel elkevertem, majd még egy kevés vaníliapudingot is hozzákevertem (épp volt főzve), hogy lazítsam a tölteléket.
Miután megkelt a tészta, vékonyra kinyújtottam, megkentem a túrós töltelékkel, megszórtam mazsolával és feltekertem. Ezúttal sokkal vastagabb csigákat vágtam, mint amúgy a kakaós csiga esetében szoktam, és muffinformába tettem őket. 60 fokos sütőben még 15 percig kelesztettem, majd megkentem a tetejüket egy kis tejes tojássárgájával és 175 fokon kb. 25 percig sütöttem.
Isteni finomak lettek! Te jó ég, ismét új kedvencet avattam!


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás