Gluténmentes virslis-sajtos muffin

Be kell ismernem, hogy a köztem és a muffin között lévő köteléket a lustaság erősítette meg. Nagyon ettem volna valami virslis-tésztás finomságot, de egyszerűen nem volt kedvem keleszteni, dagasztani, nyújtani, formázni... pedig ezeket a folyamatokat mindig kedvvel csinálom, most egyszerűen csak enni szerettem volna. Ilyen is van! :D Körülnéztem a neten, hogy muffin verzióban hogy lehetne valami sajtos-virslis dolgot összehozni, találtam is egy nagyon jó receptet, kiírtam és kiléptem. Sajnos fogalmam sincs, hogy honnan ered a recept, így ha valaki ráismer, kérem szóljon, mert nagyon hálás vagyok a kitalálójának! 
Annyira egyszerű, hogy el sem hittem. Mindent összekutyulunk, formába tesszük, virsli + még egy kis tészta. Nézzük a kutyulást részletesebben:
2 tojást felvertem 150 g natúr krémsajttal, hozzáadtam egy kevés sót, 0,5 dl tejet és 1 ek. olajat. Kimértem 100 g Nutri Free mix per pane lisztet, elkevertem fél csomag sütőporral, majd a tojásos-sajtos masszába öntöttem és robotgéppel eldolgoztam. Nekem még megkívánt egy kis tejet, úgyhogy egy löttyintésnyit még adtam neki.
Muffin formákat feléig töltöttem (nekem 10 db lett), majd mindegyik közepébe nyomtam egy virslidarabot (összesen 2 szál virslire volt szükség, egy virslit 5 darabra vágtam fel), és a tetejüket is befedtem a maradék tésztával. Reszelt sajttal megszórtam őket, majd egy kis majorannával is, csak, hogy mutasson.
175 fokos sütőben kb. 20-22 percig sütöttem.
Isteni, könnyű lett a tészta. Még a Nagymamám is megemlegette utána párszor, hogy milyen finom volt, pedig neki nem könnyű megfelelni ételek terén... erre varrjatok gombot! :D



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás