Gluténmentes bundás virsli

Ha van itthon virsli, akkor biztos, hogy cifrázom egy kicsit. Mivel Anya most is vett kb. 1 kg-ot, néhányat muszáj volt pongyolába csomagolnom. Nagyon egyszerű a dolog, a végeredmény pedig ketchuppal, mustárral mennyei.
125 g Nutri Free mix per pane lisztet és 125 g Schär mix B-t összekevertem, hozzáadtam 1 ek. útifűmaghéjat, 1 tk. sót, 4 g instant élesztőt, alaposan átkevertem és hozzáöntöttem 1,75 dl meleg tejet. Beleütöttem egy tojást, majd robotgép dagasztófejével alaposan összedolgoztam. 2 ek. olajat került még bele és addig dagasztottam, míg szépen összeállt. Kb. 50 percig hagytam kelni.
A megkelt tésztát 8 gombócra osztottam, majd egyesével vékonyra nyújtottam őket - a formázásról alulra beteszek egy fotót.
Mikor készen voltak a csomagolt virslik, megkentem őket tojással és 175 fokos sütőben 20-25 perc alatt megsütöttem.
Nagyon finomak lettek! :)




Minta:
Pinterest

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás