Gluténmentes, tejmentes, tojásmentes fahéjas keksz

Kicsi korom óta imádom a fahéjat. Nem csak azért, mert késő őszi és karácsonyi hangulatot idéz, hanem egyszerűen elképesztő finom és megbolondít minden ételt. A fahéj mellett pici koromban az Olsen ikrek filmjei is nagy kedvenceim voltak, és az egyik régi filmjükben fahéjas kekszet sütöttek. Azóta nem jutottam el odáig, hogy én is készítsek hasonlót, de most... így közel 20 évvel később... :)
250 g Nutri Free mix per Dolci lisztet elkevertem 40 g cukorral, 3 g sütőporral, kb. 1,5 tk. fahéjjal, egy kevéske vaníliaaromával, majd ráöntöttem 150 g felolvasztott Liga margarint. Elkevertem, szépen összeállt a tészta (ha esetleg kicsit száraz, akkor mehet még bele egy kis kókuszkrém, ha túl trutyis, akkor még egy kis liszt), majd sütőpapírral bélelt tepsire golyókat formáltam belőlük és lenyomkodtam őket.
Megszórtam a tetejüket egy kis kristálycukorral és fahéjjal, majd 175 fokos sütőben 10-15 perc alatt készre sütöttem.
Isteni finomak lettek. Új kedvenc kekszeim vannak. :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás