DECEMBER 2. - Gluténmentes tejcsokoládé házilag

Többféle házicsokival kísérleteztem már, de ez most mindent visz. Nem csak azért, mert néhány kavarással készen is van, hanem azért is, mert nagyon finom. Végre tényleg igazi tejcsokis íze van. :)
A receptet egy angol oldalon találtam, picit változtattam az összetevőkön, ezért nekem az arányok is kicsit máshogy alakultak.

Hozzávalók

  • 45 g finom szemcséjű porcukor (jobb, ha mi daráljuk)
  • 25 g tejpor
  • 14 g kakaópor
  • 30 g kókuszolaj
Egy tálban összekevertem a cukrot, a tejpor és a kakaóport, majd az egészre ráöntöttem a kókuszolajat, alaposan elkevertem az egészet, hogy homogén legyen, majd szilikonformába öntöttem és 1-2 órára hűtőbe tettem. Annyi idő alatt szépen összeáll és fogyasztható is. :)
Ha nem esszük meg, akkor érdemes hűtőben tárolni, mert a kókuszolaj miatt hajlamos az olvadásra.




Share:

0 hozzászólás