DECEMBER 21. - Last minute karácsonyi ajándékötlet

Olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy már mindenkinek megvan az ajándéka, sőt a nagyja már csomagolva várja karácsony napját. Azonban ismerem az érzést, amikor a karácsonyt megelőző napokban amellett, hogy mi legyen a tökéletes ünnepi menü, azon kattog az ember agya, hogy mit lehetne még beszerezni annak érdekében, hogy találó és kellőképpen személyes ajándékkal tudjunk kedveskedni a szeretteinknek. 
Bár esetemben ez pont nem last minute ajándék, ugyanis már egy jó ideje megvolt az elképzelés, beszereztem a csinos kis üvegeket, masnit, kis kártyát, csupán össze kellett állítanom őket.
Én ezúttal a csodafinom mézeskalács recept alapján készített süteményekkel töltöttem meg az üvegcséket, de a rizslisztes mézeskalácsokkal is legalább ekkora sikereket lehet elérni.
Persze bármilyen keksz, aprósüti, száraz sütemény - akár még sós is - tökéletes, süssetek egy adaggal, és tegyétek egy szép dobozba, szépen feldíszített befőttes üvegbe, vagy bármibe, ami alkalmas arra, hogy süteményt tegyünk bele. :D Én először fém sütisdobozokat terveztem, de mikor megláttam ezeket a tündéri szívecskés üvegeket a Pepco-ban, nem tudtam ellenállni.
Szerintem úgyis mindenki készít vagy mézeskalácsot, vagy valamilyen aprósüteményt karácsonyra, ha nem, akkor gyorsan vegyétek a rizslisztes mézeskalács receptet és irány a konyha!
Ha valakinek még nem volt ajándék, akkor örülök, hogy segíthettem! ;) 


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

2 hozzászólás

  1. Gyönyörűek!!!!
    Ezt én is tervezem, de egyik napom jó, a betegség révén, másik napom gyengébb.
    Holnap már szeretnék sütni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!Én tavaly sütöttem először rizslisztből,teljesen jó lett, de mindkettőből szükség van rá.:)

      Törlés