DECEMBER 4. - Nutellás forrócsoki

Nem telhet el tél, advent, karácsony forrócsoki nélkül. :) Ezúttal viszont nem hagyományos forrócsoki készült nálunk, hanem felturbóztam egy kis Nutellával is... szerintem nem kell ragoznom a végeredményt: valami isteni lett!
Nézzük is, hogyan készül!

Hozzávalók
  • 5 dl tej
  • 4 kocka gluténmentes csokoládé
  • 3 ek. Nesquik kakaópor
  • 1,5 ek. Nutella
A tejet elkezdjük melegíteni - nem kell forralni -, majd beletesszük a csokit és felolvasztjuk. Ha felolvadt, le is húzhatjuk a tűzről, mehet hozzá a kakaópor, majd a Nutella is, addig kevergetjük, míg ez is szépen beleolvad a csokis tejbe. Ha szeretnétek, kevés fahéjjal is lehet még ízesíteni - habár imádom a fahéjat, én ettől most eltekintettem, hagytam érvényesülni a Nutellát.
Ennyi az egész, készen is vagyunk! :) 
Tipp: Ha nézitek a Charlie és a csokigyár című filmet, én ezt ajánlanám mellé! ;)
Tipp tejfehérje érzékenyeknek: növényi tejjel, glutén- és tejmentes étcsokival, holland kakaópor és kis cukor elegyével, valamint a Spar-ban kapható csokis mogyorókrémmel tejmentes verziót is lehet készíteni! :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás