21 dolog, amit soha ne mondj egy gluténérzékenynek

Buzzfeed-en találtam egy nagyon érdekes és közben vicces cikket, így gondoltam lefordítom, hogy mindenki értse. :) Néhol picit módosítottam a szövegen (amelyik nem tetszett, vagy amelyikkel nem értettem egyet :D ).
Forrás: Buzzfeed.com



1. "Nem tudnék kenyér nélkül élni..."


Hidd el, megoldanád.

2. "Nem bűnözhetsz néha egy kicsit?"


3. "És mi van ha mondjuk megeszel egy fél kiflit?"


Nem akarod Te azt tudni...

4. "Azért tartod a gluténmentes diétát, mert most ez a divat?"


Igen, azért költök ötször annyit élelmiszerre, mert trendi szeretnék lenni. Meg azért nézem egy banán mellett, miközben a többiek a vendégségben mindenféle finomságokat esznek, mert így menőnek tűnök... valószínű.

5. "Teljesen átérzem a helyzeted, én vegetáriánus/vegán vagyok..."


Vegetáriánusnak, vagy vegánnak lenni VÁLASZTÁS kérdése...

6. "Hiányzik a tészta? Hiányzik a pizza? Hiányzik a torta?"


... igen. (ezzel mondjuk nem értek egyet, mert mindent el tudok készíteni gluténmentesen, úgyhogy nem hiányzik semmi. :D Ami hiányzik az az, hogy bárhol tudjak enni...)

7. "Én öngyilkos lennék, ha nem ehetnék pizzát."


Igen, ez nagyon valószínű... másrészről meg készítsd el gluténmentesen, aztán mársem kell az öngyilkosságot választani.

8. "Minden gluténmentes kaja sz*r."




Kóstoltad már mindegyik gluténmentes kaját?

9. "Én is gluténmentes diétát tartok * belekortyol a sörbe* ... néha"


10. "Egyszer én is próbáltam a gluténmentes diétát, hogy lefogyjak."


11. "Mindannyian enni fogunk, úgyhogy gondolom, nem akarsz jönni..."


Köszi, határtalan az együttérzésed, jól esik! 

12. "Mi történik, ha glutént eszel?"


Belemehetnénk a részletekbe, de mivel éppen az asztalnál ülünk, inkább térjünk vissza erre később.

13. "Jaj, legalább nincs meg az esélye, hogy elcsábulj..."


Igen, ebben a pékségben valószínűleg nem fogok elcsábulni.  De létezik gluténmentes fagyi, kenyér, tészta, pizza és még torta is. Vannak opciók....

14. "A tudomány majd biztos változtat ezen, 3 év múlva ismét ehetsz majd mindent."


Igen, valószínűleg igazad van. Mind az egy tucat orvos tévedett, akinél voltam, és az évekig tartó rosszullétek mindössze egy rémálom szüleményei voltak.

15. "A glutén amúgy mi is?"


16.  "Hogy érted, hogy nem eszel a brownieból, amit épp most sütöttem? A diétád fontosabb...?"


17. "Fogadok, hogy sosem hízol..."



18. "Én is gluténmentes diétán vagyok éppen, de szerintem rettenetes, lassan abba is hagyom...."


19. "Éppen most olvastam egy cikket, miszerint nem is a gluténnal van bajod, hanem egyfajta fehérje/szénhidrát.... Ez nem jó hír?"


Bocsi, hogy beléd fojtom, de amit olvastál, annak valószínűleg semmi köze ehhez....

20. "Nem is értem miért költesz ennyit ilyen kenyér-utánzatokra..."


Mondjuk, mert nincs más választásom?

21. "Nagyon bátor vagy... valószínűleg én már meghaltam volna a helyedben."


Share:

0 hozzászólás