Lisztmentes csupacsoki torta

Ahogy a címből is látjátok ez a finomság nem csak gluténmentes, hanem egyenesen lisztmentes! Jól hangzik, igaz? :)
A másik fontos dolog, amit így elöljáróban mindenképpen meg szeretnék osztani Veletek... Anya szerint: Dórika, azt írd oda, hogyha finomat akarnak enni, akkor ezt süssék meg!
Az egész család olyan szinten volt oda érte, mint talán még egyetlen süteményért sem. :D Hihetetlenül egyszerű és gyors, mégis úgy vett le mindenkit a lábáról, hogy észre sem vették és már a süti parancsolt. :D
18 cm átmérőjű tortaformában sütöttem.

Hozzávalók
  • 50 g tejcsokoládé
  • 50 g étcsokoládé (én mindkettőből a Pennyben kapható Libolo márkájú gluténmentes, fruktózos csokit használtam)
  • 110 g margarin
  • 1 csapott ek. cukrozatlan kakaópor
  • 2 tojás
  • 50 g cukor
  • 1 csipet só
  • 100 g darált dió
A kétféle csokit feldaraboljuk, majd a margarin kíséretében felolvasztjuk őket. Közben elkezdjük felverni a tojásokat a cukorral, majd hozzáadjuk a sót, kakaóport, a felolvasztott margarint és csokit, végül a darált diót is és robotgéppel alaposan összedolgozzuk.
Kivajaztam a kis tortaformát, majd beleöntöttem a tésztát és 175 fokos sütőben 30 percig sütöttem. 
Bár tudom, nagyon nagy kérés, meg kell várni, míg kihűl :D A tetejére még nyomattam egy kis tejszínnel kikevert olvasztott csokit és fehércsokit reszeltem rá, így lett csupacsokis... isteni, egyszóval isteni ♥




Share:

0 hozzászólás