Gluténmentes kokárda kosárka

Szerettem volna valami ünnepi finomsággal előállni március 15-ére, így születtek meg ezek a kis kokárdák. Egy pite alapot sütöttem a tésztának, majd túrós töltelékkel töltöttem meg a kis pitéket.

Hozzávalók
  • 200 g Mester család süteményliszt
  • 15 g négyszeres erősségű édesítő (vagy 60 g cukor)
  • 80 g margarin
  • vanília aroma
  • 1 tojás
A hozzávalókat elmorzsolgattam, majd mikor kezdett összeállni, akkor egy maroknyit különvettem. A nagyobb adagot piros ételfestékkel, míg a kisebbet zölddel festettem be.

Túrós töltelék
  • 250 g túró
  • 1 tojás
  • 1 csapott ek. négyszeres erősségű édesítő (vagy 3 ek. cukor)
  • vanília aroma
  • egy biocitrom reszelt héja
  • 1,5 ek. rizsdara
A tojást kettéválasztottam, a fehérjét habbá vertem. Ezt leszámítva minden hozzávalót alaposan összekevertem, végül hozzáforgattam a tojáshabot is.

A piros tésztát vékonyra nyújtottam, majd egy nagy pogácsaszaggatóval kiszaggattam, és a szilikon muffinformáimat kibéleltem a körlapokkal. Ebbe jöhetett a túrós töltelék, majd a zöld tésztából apró kis korongokat formálva kialakult a kokárdák közepe is.
175 fokos sütőben 25 percig sült.
Mi eperöntettel meglocsolva ettük :)




Share:

0 hozzászólás