Gluténmentes vega fasírt

Még jópár hónappal ezelőtt vettünk egy csicseriborsó konzervet, amit aztán nem használtunk fel. Ott árválkodott szegény a polcon, így eldöntöttem, hogy készítek belőle  valamit. A vegafasírtra esett a választásom - nem tudtam, mennyire bízzak benne, de gondoltam, ha nem sikerül, legalább adtam egy esélyt az árva csicseri konzervnek. 

A félelmeim alaptalanok voltak, ugyanis nagyon finom lett a végeredmény, mindenkinek nagyon ízlett! :) Bálint nagypapája szerint: "Bármi is ez, nagyon finom" :) 

Hozzávalók
  • 350 g csicseriborsó (konzerv)
  • 1 gluténmentes zsemle
  • 2 tojás
  • 1 hagyma
  • 2 nagyobb gerezd fokhagyma
  • gluténmentes zsemlemorzsa
  • bors
  • petrezselyem
A csicseriborsót alaposan leszűrtem, átmostam, hozzáadtam a tojásokat, a sót, a borsot, majd botmixerrel átdolgoztam. A zsemlét vízbe áztattam és hagytam, hogy megszottyosodjon. 
A csicseris püréhez adtam a már kinyomkodott zsemlét, a felaprított hagymát, fokhagymát és petrezselymet, majd egy kis gluténmentes zsemlemorzsát is, mert túl lágynak ítéltem a masszát. A zsemlemorzsával is egy elég lágy, de már formázható állagot kaptam. 
Kisebb darabokat választottam le belőle, összegömbölygettem és gluténmentes zsemlemorzsába forgattam őket.
Forró olajban kisütöttem és készen is lett! :) 



Share:

0 hozzászólás