DECEMBER 12. - Lisztmentes brownie

Bár majdnem mindegyik sütinél azt írom, hogy imádja a család és micsoda lelkesedés tölti be a házat, ha már le vannak fényképezve és rájuk lehet mozdulni. 

De ez az a süti, amiért mindenki olyan mértékben van oda, mintha valami drog függők lennénk. Csak még egy kicsit... nagyon durván finom és bizony nem lehet vele leállni. Vigyázzatok, erős a szer! 

Hozzávalók
  • 50 g étcsokoládé
  • 50 g tejcsokoládé
  • 110 g Liga margarin
  • 2 tojás
  • 1 késhegynyi só
  • 50 g cukor
  • 1 csapott ek. cukrozatlan kakaópor
  • 100 g darált dió
A csokikat a margarinnal együtt felolvasztottam, majd a tojásokat habosra kevertem a cukorral, a sóval, végül a kakaóporral. Hozzáadtam a margarinos csokis lötyit, alaposan eldolgoztam, majd mehetett bele a darált dió és az egészet a 20 cm átmérőjű tortaformámba öntöttem.
175 fokos sütőben 35 percet sült, tudom, hatalmas kérés, de meg kell várni, míg kihűl!!!
Utána felszeleteljük, én most kis háromszögeket vágtam, amiket karácsonyfáknak díszítettem fel.

Szerintem nagyon aranyosak, emellett pedig ISTENIEK!






Share:

1 hozzászólás

  1. Szia Dóri, klasszak a receptek, egy bajomm van, hogy nem lehet keresni, a recept címére, vagy hozzávalóra, tag-re... Én bénázok? Lehet valahogy? Köszi szépen, ha segítesz!

    VálaszTörlés